سفارش تبلیغ
صبا ویژن



نويسنده : صمد دانلود
ایجاد و پخش فایل های DivX با DivX Pro 6.2.5

 


منبع: P30download.com


DivX چیست؟
DIVX مخفف Digital Video eXpress , یک codec ویدیویی از شرکت DivxNetwork است که بر اساسMPEG – 4  بنا شده و می تواند حجم فایلها را تا ده برابر نسبت به MPEG – 2 فشرده سازی کند! به عبارتی دیگر DivX نوعی فشرده‌ساز ویدیویی است که از تکنولوژی پیشرفته ای برخوردار بوده، و می‌تواند فیلم ها و تصاویر متحرک ویدئویی را با کیفیت بسیار عالی و حجم بسیار کم  ذخیره نماید. این فورمت به دلیل حجم پایین و کیفیت فوق العاده بالای خود، امروزه به یکی از معروفترین و  محبوب ترینcodec های موجود تبدیل شده است و توسط  نرم افزارهای معروف Player پشتیبانی می شود.

DivX Player برنامه ای قدرتمند و چند منظوره جهت اجرا و ایجاد فایل های ویدئویی Divx میباشد.
وب سایت DivX اخیرا یک پک کامل شامل  4 نرم افزار پیشرفته و کاربردی بنام DivX Codec , DivX Converter, DivX Player ,DivX Web Player  را ارائه نموده که مجموعه کاملی از برنامه های مدیریت و کار با فایل های DIVX را برای کاربر فراهم میسازند, این نرم افزار ها به ترتیب قادر به اجرای فایل های DIVX در محیط اینترنت، اجرای فایل های DIVX در ویندوز, مبدل فایل های DIVX و کدک کننده این فایل ها میباشند.
نسخه جدید DivX Player دارای قابلیت های مختلفی میباشد که از آن ها میتواند به بخش Download manager  جهت مدیریت دانلود فایل های مورد نظر از اینترنت، بخش Media manager جهت سازماندهی فایل های DivX , و بخش Burn to disc جهت رایت مستقیم فیلم ها بروی CD اشاره کرد.
DivX Converter یا مبدل این شرکت قدرتمند نیز  قادر است در طی فرآیندی سه مرحله ای فیلم های مورد نظر شما را به فورمت فشرده و با کیفیت Divx تبدیل نماید و آن را در قالب یک فیلم کامل DVD بروی یک CD ذخیره کند، همچنین برنامه  DivX Web Player مانند یک پلاگین بروی مرورگر شما نصب شده و امکان اجرای فایل های DivX در اینترنت را برای کاربر فراهم میسازد.


برخی از ویژگی های این نرم افزار عبارتند از:
- دارای ابزارهای مختلف کار با فایل های DivX
- دارای محیط کاربری  ساده و زیبا
- فشرده سازی فیلم ها بدون افت کیفیت!
- قابلیت تبدیل فایل های MPG, VOB, TS و SVCD به یکدیگر
- دارای پلاگین مخصوص جهت نصب بروی مرورگر
- و ...

بدون شک دیر یا زود به این نرم افزار قدرتمند نیازمند خواهید شد، چرا که فورمت اکثر فیلم های مختلف روز , اخیرا به سمت DivX رفته و به حدی فراگیر شده است، که مطمئنا یکی از این CD ها به دست شما خواهد رسید و جهت اجرای آن چاره ای جز استفاده از DivX Player نخواهید داشت.


دانلود - همراه با کیجن - 14.6 مگابایت
پسورد: www.p30download.com
لینک منبع




نوشته شده در شنبه 86/10/1 ساعت ساعت 10:36 صبح
نويسنده : صمد دانلود
نرم افزاری کوچک و سریع برای پخش فایلهای ویدئویی Light Alloy 4.1.


منبع: www.p30download.com


Light Alloy با حجم فقط 1.5 مگابایت و ظاهری بسیار جمع و جور و رابطه کاربری خوش دست خود توانسته است به یکی از نرم افزارهای پرطرفدار پخش فایلهای ویدئویی تبدیل شود. این برنامه توانایی های بسیاری در زمینه پخش فایل های مالتی مدیا و مخصوصاً فایلهای تصویری دارد. از قابلیت های این نرم افزار میتوان به پشتیبانی از 10 زبان زنده دنیا، پوسته های زیبا، Plug in های متعدد، کنترل صدا و تصویر و رنگها و از همه جالبتر قابلیت تعریف کردن عملکرد کلید های موس در هنگام کار با این برنامه میباشد. این برنامه از فورمتهای AVI, MPEG, DIVX, MP3, WAV  پشتیبانی نموده و قابلییت پخش آنها را با کیفیت بسیار بالا دارا میباشد؛ از جمله کارایی های این برنامه میتوان به پخش dvd ها با کیفیت قابل توجهی اشاره کرد.


پسورد: www.p30download.com
دانلود - 1.5 مگابایت
لینک منبع




نوشته شده در شنبه 86/10/1 ساعت ساعت 10:35 صبح
نويسنده : صمد دانلود
نرم افزار همه منظوره پخش فایلهای مالتی مدیا Cowon JetAudio 6.28

 


منبع: www.p30download.com


JetAudio یکی از قدیمیترین برنامه های پخش فایل های صوتی و تصویری میباشد، ویژگی خاص این برنامه نسبت به برنامه های مشابه پشتیبانی از تمامی فورمت های رایج صوتی و تصویری میباشد، که شما با نصب این برنامه به تنهایی میتوانید تمامی فایل های صوتی و تصویری رایج را اجرا کنید. امکاناتی همچون تبدیل سی دی های صوتی، تغییر فورمت فایل های صوتی، ضبط سی دی های صوتی، ضبط صدا از ورودی های مختلف و ذخیره به فورمت های مختلف و ... از ویژگی های این برنامه است. با کمک ابزار JetCast شما میتوانید شبکه رادیویی اینترنتی خود را ایجاد کنید. این نرم افزار قابلیت پخش فورمت های WAV, MP3, MP3Pro, OGG, WMA, MPG, AVI, WMV, MIDI, RM و اکثر سی دی های صوتی و تصویری را دارا میباشد. JetAudio دارای افکت هایی صوتی همچون wide, reverb و x-bass میباشد. قابلیت خروجی چند کاناله صدا، کنترل سرعت پخش فایلهای صوتی، پرش از یک فایل صوتص به فایل دیگر بدون قطع صدا، پشتیبانی از پوسته های مختلف و توانایی نمایش زیر نویس از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند است.

ویژگی های کلیدی :
- پشتیبانی تمام فرمتهای صوتی و تصویری مهم و رایج
- رایت CD صوتی از فایلهای صوتی
- ضبط حرفه ای انواع صوت از هر منبع ورودی و یا درحال پخش در کارت صوت
- ویرایش کامل و همراه با جزییات فایلها ( Tag Editing )
- پشتیبانی صداهای خروجی چند کاناله
- مجهز بودن به Skin های مختلف و زیبا
- تبدیل فرمتهای صوتی به یکدیگر و همچنین تبدیل فرمت Audio CD به فرمتهای رایج
- افکتهای صوتی گوناگون و زیبا
- دادن کنترل کامل نرم افزار به کاربر همانند یک ضبط صوت دیجیتالی کامل
- مجهز به Equalizer و تایمر و Alarm
- ساخت و ذخیره ی آلبوم های مورد علاقه شما
- و ...


تفاوت های نسخه ی Plus و Basic در نرم افزار Jetaudio :

شرکت Cowon همزمان 2 نسخه ی Plus و Basic را عرضه نموده است ، که نسخه ی Basic رایگان می باشد و تمامی ویژگی های نسخه ی Plus را دارا نمی باشد.
نسخه ی Basic ویژگی های Encoding فایلهای MP3/MP3Pro را دارا نمی باشد . در نسخه ی Plus افکتهای صوتی بسیار مفیدی گنجانده شده است . از لحاظ ضبط و بخش Recording نسخه ی Plus امکانات بسیار گوناگونی را داراست . نسخه ی Plus دارای ابزارهای جانبی بسیار مفیدیست که نسخه ی Basic از آن بی بهره است.

پسورد: www.p30download.com
دانلود - 17.6 مگابایت
لینک منبع



نوشته شده در شنبه 86/10/1 ساعت ساعت 10:34 صبح
نويسنده : صمد دانلود
حس خوش تماشای فیلم با CyberLink PowerDVD 7.2 Ultra


منبع: www.p30download.com

آپدیت شد!

PowerDVD Ultra آخرین تحول در دنیای نرم افزارهای پخش DVD است. که بالاترین میزان جذابیت در پخش تصویر و صدای فیلم های DVD در کامپیوتر را از آن خود کرده است. این نرم افزار با دارا بودن تنظیمات متعددی در کنترل و پخش تصویر و صدا، فیلم های DVD را با بالاترین کیفیت ممکن برای شما به نمایش میگذارد. این نرم افزار علاوه بر پخش فیلم های DVD ، فیلم های VCD را با کیفیت باور نکردنی پخش میکند. ویژگی خاص این برنامه این است که هرچقدر هم سی دی فیلم شما خش داشته باشد این نرم افزار آن را با کیفیت قابل قبول و بدون هیچگونه مکث و یا پرشی پخش میکند و شما اینگونه سی دی ها را فقط با این نرم افزار میتوانید مشاهده کنید.
علاوه بر پخش DVD و VCD هرگونه فایل تصویری دیگر را از روی هارد دیسک میتواند پخش کند. یکی دیگر از ویژگی های خاص این نرم افزار قدرتمند بزرگنمایی دیجیتالی - Digital Zooming - میباشد که به شما این امکان با بزرگ کردن فیلم و بدون افت کیفیت آن را مشاهده کنید!


پسورد: www.p30download.com
دانلود - 104.7 مگابایت (نسخه ی کامل)
لینک منبع



نوشته شده در شنبه 86/10/1 ساعت ساعت 10:32 صبح
نويسنده : صمد دانلود
نرم افزار ویژه پخش صدا و نمایش دی وی دی Zoom Player 5.00 Full


منبع: www.p30download.com


Zoom Player نرم افزاری قدرتمند جهت پخش فایل های صوتی و نمایش فیلم های دی وی دی میباشد. این نرم افزار بگونه طراحی شده است که نحوه کار با آن بسیار ساده و انعطاف پذیر باشد. Zoom Player در دو حالت کار میکند: حالت اول فقط مخصوص پخش فایلهای صوتی میباشد و حالت دوم مخصوص پخش فیلم های دی وی دی میباشد. این نرم افزار با قابلیت های ویژه خود میتواند جانشین مناسبی برای نرم افزارهای مشابه خود باشد. Zoom Player توانایی خاصی در پخش و بزرگ نمایی تصاویر ویدیوئی بدون افت کیفیت دارد.

این نرم افزار تقریباً از تمامی فورمت های رایج صوتی و تصویری پشتیبانی میکند:
AVI, Matroska (MKV), QuickTime (MOV), Cellphone 3GPP (3GP), Flash (SWF), RealMedia (RA/RM/RMVB/RAM), Windows Media Format (ASF/WMV/WMA including DRM with WMV Professional version), OGG Movie (OGM), MPEG1 (MPG/VCD), MPEG2 (MPG/SVCD/VOB), MPEG4 (DIVX/XVID/ISO), VP3-VP6, MPEG Layer 3 (MP3), Vorbis Audio (OGG), Dolby Digital (AC3), Advanced Audio Coding (AAC), MusePack Audio (MPC), FLAC Audio (FLAC), OptimFROG Audio, Monkey Audio (APE), Wave Audio (WAV), CD-Audio

برخی از ویژگی های نسخه جدید این نرم افزار عبارتند از:
- تنظیمات جدید (Advanced Options / Interface / OSD / Fullscreen Navigation) همچنین امکان پخش فایلهای مخفی شده
- تنظیمات جدید (Advanced Options / Control Bar) مخفی شدن خودکار نوار کنترل با فاصله گرفتن ماوس
- تنظیمات و وظایف جدید عملکرد ماوس
- و ...
پسورد: www.p30download.com
دانلود - نسخه استاندارد - 1.6 مگابایت
دانلود - نسخه حرفه ای - 3.0 مگابایت
دانلود - نسخه WMV حرفه ای - 3.0 مگابایت
لینک منبع




نوشته شده در شنبه 86/10/1 ساعت ساعت 10:30 صبح