سفارش تبلیغ
صبا ویژن



نويسنده : صمد دانلود
Tarma Installer Pro v2.99.2094 + serial

 



Tarma Installer Pro
 « ساخت برنامه نصب کننده (Setup) با حجم کم »
یک نرم افزار سریع، جمع و جور و همه جانبه برای ساخت فایل های Setup، فایل های Setup ساخته شده با این نرم افزار با تمامی نسخه های ویندوز از ویندوز 95 گرفته تا 2003 و بالاتر از آن کاملاً سازگار میباشد، بارزترین ویژگی این برنامه فشرده سازی بالای این نرم افزار نسبت به نرم افزارهای مشابه است که در نمودار بالا میتوانید آن را مشاهده کنید.
محیط کاربری ساده و به دور از منوهای گیج کننده، پشتیبانی از 27 زبان و ساخت برنامه های نصب کننده بدون نیاز به دانش برنامه نویسی از ویژگی های برتر این نرم افزار است.


دانلود - 1.3 مگابایت
Name: mAmluX
Registration Key: B6MSTPJWEQ2MBJKNU7TK5GGYS
سایت سازنده
 



نوشته شده در چهارشنبه 86/10/5 ساعت ساعت 12:5 عصر
نويسنده : صمد دانلود
QSetup Installation Suite v7.0.4.0 + keygen


 



QSetup Installation Suite
« نرم افزاری برای ساخت فایل Install.exe »
این نرم افزار شما را قادر میسازد که یک فایل نصب کننده بسازید. شما یک فایل نصب کننده تنها میسازید که می تواند فایلهای مورد نیازش را از اینترنت دانلود کند.
این نرم افزار 32-Bit است و شما میتوانید در آن بجای استفاده از زبانهای برنامه نویسی از دستوراتی که آماده در یک منو قرار دارد استفاده نمایید.


دانلود – 1.4 مگابایت
کیجن
سایت سازنده




نوشته شده در چهارشنبه 86/10/5 ساعت ساعت 12:3 عصر
نويسنده : صمد دانلود
NSIS - Nullsoft Installation System 2.09

 



Nullsoft Installation System
قابل توجه برنامه نویسان عزیز، اگر برنامه را تهیه کرده اید و میخواهید برای آن نصب کننده بسازید، این برنامه را تجربه کنید، این نرم افزار برخلاف سایر نرم افزارهای ایجاد Setup تنظیمات پیشرفته ندارد و محیط ساده و کاربر پسند آن به شما کمک میکن تا برنامه های نصب کننده تحت ویندوز را به راحتی ایجاد کنید. این برنامه منبع باز است و شما میتوانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید.



دانلود - 1.37 مگابایت (غیر مستقیم)



نوشته شده در چهارشنبه 86/10/5 ساعت ساعت 12:2 عصر
نويسنده : صمد دانلود
UltraEdit v11.10b Plus 2 + serial

 



UltraEdit
 « ویرایشگر قدرتمند متنی »
نرم افزار ویرایش متن، هگزا دیسمال، اچ تی ام ال و کد سایر زبان های برنامه نویسی، این نرم افزار یکی نرم افزارهای مفید و کاربردی برای تمام برنامه نویسان میباشد. این برنامه با رنگ بندی کدها و دستورات تشخیص آنها را آسان میکند و شما به راحتی میتوانید آنها را ویرایش کنید. این برنامه قادر به ویرایش فایلهایی به بزرگی 1 گیگابایت هم میباشد، این نسخه از برنامه تغییرات زیادی مخصوصاً در قسمت UTF-16/UTF-8 داشته است که پیشنهاد میکنم حتماً دریافت کنید.


دانلود - 6.50 مگابایت | لینک کمکی
Name: www.p30download.com
Serial: I4Z6G-V0O0H-F307J-Z903F
سایت سازنده




نوشته شده در چهارشنبه 86/10/5 ساعت ساعت 12:1 عصر