سفارش تبلیغ
صبا ویژن



نويسنده : صمد دانلود
کلنجار جواب فحش های شما رو میده !

 



کلنجار یک برنامه بسیار عالی و مخصوص شما است !
چون اکثراً با کامپیوترشون مشکل دارن و از صبح تا شب 1000 بار با هم کلنجار میرن.
این نرم افزار طوری طراحی شده که تقریباً تمام حرف های شما رو جواب میده حتی فحش هاتون رو .
ولی با عرض پوزش فراوان این برنامه الان سانسور شده ...  بخاطر رعایت شعون اسلامی !
فقط اگر جواب شما رو بد داد دیگه مشکل از کامپیوتر خودتونه که خیلی بی ادبه ..

 یک مشکل این برنامه اینه که تحت ویندوزهای 2K اجرا نمیشه  ( حتما میدونید که منظور از 2K همون ویندوز های تولید شده در سال 2000 و بعد از اون هست. ) و مشکل دیگه اینکه این برنامه خیلی قدیمی هست و تحت سیستم عامل DOS اجرا میشه و اگه بخواهید که مثلا در ویندوز 98 اجرا کنید باید از ویندوز عربی استفاده کنید.
توصیه میکنم که حتما دانلود کنید چون خیلی حال میده !


دانلود – 41.1 کیلوبایت




نوشته شده در چهارشنبه 86/10/5 ساعت ساعت 11:1 صبح
نويسنده : صمد دانلود
Farsi Calendar 1.0.6

 


P30download.com


Farsi Calendar  نام یک برنامه  فارسی کوچک و رایگان است، که با قرار گرفتن در گوشه دسکتاپ ویندوز یک تقویم کاملا شمسی را در اختیار کاربر قرار میدهد. این برنامه کوچک توسط یک برنامه نویس ایرانی  نوشته شده وبصورت کاملا رایگان  ارائه شده است.
 Farsi Calendar امکان ثبت تاریخ و روز ملاقات ها, پیغامها و ثبت تعطیلات را برای کاربر فراهم ساخته  و از انعطاف پذیری نسبتا خوبی برخوردار است, که از آن میتوان به امکان تعیین فونت مورد نظر جهت نمایش اعداد و حروف  در تقویم اشاره کرد. از ویژگی های این تقویم میتوان به امکان جستجو در  ماه های گذشته و آینده  و وابسته بودن فونت های آن به ویندوز میزبان اشاره نمود, بطوریکه چنانچه ویندوز فارسی نباشد, در نمایش اعداد با مشکل مواجه خواهد شد, همچنین دارای 2 مد مختلف میباشد که اولی جهت نمایش کامل تقویم و دومی جهت نمایش تنها همان روز (در یک کادر زرد رنگ) بکار میرود و انتخاب آن بر عهده کاربر میباشد.


دانلود - 758 کیلوبایت
 لینک مرجع



نوشته شده در چهارشنبه 86/10/5 ساعت ساعت 10:57 صبح
نويسنده : صمد دانلود
تصحیح صفحه کلید فارسی با TrayLayout 1.2


منبع: P30download.com


اگرچه مایکروسافت از ویندوز 2000 به بعد زبان فارسی را به مجموعه زبان های تحت پشتیبانی خود افزود. اما مشکلی که هنوز وجود دارد عدم تطابق صفحه کلید استاندارد فارسی با کلید های تعریف شده توسط مایکروسافت است، به عنوان مثال جای حروف پ، ژ، در صفحه کلید استاندارد فارسی با آنچه در ویندوز است، فرق میکند. TrayLayout نام برنامه کوچکی است که در هنگام اجرا در حافظه موقت مقیم میشود و علاوه بر نمایش تاریخ هجری شمسی جای حروف صفحه کلید را اصلاح میکند. علاوه بر تصحیح جای حروف این نرم افزار به شما این امکان را میدهد تا جای تک تک حروف روی صفحه کلید را مطابق میل و سلیقه خود تغییر دهید!


دانلود - 616 کیلوبایت
پسورد: www.p30download.com
سایت منبع



نوشته شده در چهارشنبه 86/10/5 ساعت ساعت 10:55 صبح