سفارش تبلیغ
صبا ویژن



نويسنده : صمد دانلود
دانلود راحت انواع فایل ها با Internet Download Manager 5.05

 


منبع: www.p30download.com


این نرم افزار که به IDM نیز معروف میباشد، یک برنامه هوشمند برای مدیریت دانلود میباشد، این برنامه با تکه تکه کردن فایل های بزرگ و دانلود هر قسمت به طور جداگانه سرعت دانلود را تقویت میکند، اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی میتوانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط دریافت نمائید، این برنامه از انواع پروکسی سرور ها، پروتکل های اف.تی.پی و .. پشتیبانی میکند و با انواع مرورگرهای اینترنتی سازگار میباشد و شما از طریق این برنامه میتوانید انواع فایل ها را دانلود کنید.


پسورد: www.p30download.com
دانلود - 2.0 مگابایت
کرک
لینک منبع



نوشته شده در شنبه 86/10/1 ساعت ساعت 11:14 صبح
نويسنده : صمد دانلود
مدیریت حرفه ای دانلود فایل با Getright Professional 6.1+2


منبع: www.p30download.com


GetRight نرم افزاری در زمینه دانلود و مدیریت فایلها از اینترنت میباشد. اگر هنگام گرفتن فایلی توسط اینترنت اکسپلورر، ارتباط شما با اینترنت به هر دلیلی قطع شود، بایستی دانلود آن فایل را از نو آغاز کنید اما با استفاده از GetRight میتوان ادامه دانلود قبلی را پی گرفت بدون اینکه نیازی به شروع مجدد دانلود از اول باشد. این نرم افزار دارای ویژگیهای دیگری نیز می باشد؛ مانند زمانبندی برنامه، تا در ساعت معینی شماره گیری کرده و ارتباط با اینترنت را برقرار نماید، آنگاه به دانلود فایلهای درخواستی شما بپردازد و پس از گرفتن تمامی فایلها ارتباط را قطع نموده و یا کامپیوتر را خاموش نماید . GetRight با بکارگیری جستجوی FTP ، سایتهای دیگری که ممکن است فایل درخواستی شما در آنجا موجود باشد را پیدا کرده و با برقراری ارتباط بین آنها، بهترین سایت را برای دانلود انتخاب میکند. درضمن با تقسیم کردن یک فایل به چندین قسمت و دانلود هر یک از آنها از سرورهای مختلف، باعث می شود که گرفتن یک فایل سریعتر انجام بگیرد. این نرم افزار با مرورگرهای Internet Explorer, Firefox, Mozilla, Opera, and Netscape Navigator هماهنگی کامل دارد. بکارگیری آسان و سازگاری با همه ویندوزها از دیگر خصوصیات این نرم افزار قدرتمند به شمار می آید.

برخی از ویژگیهای سری جدید این نرم افزار محبوب عبارتند از:
- قابلیت دانلود فایل های بیت تورنت (BitTorrent)
- قابلیت دریافت فید های RSS
- قابلیت ساخت Playlist برای فایل های دانلود شده
- بازسازی رابط کاربری و گرافیک کلی نرم افزار
- پشتیبانی از پروتکل FTPS
- قابلیت تست MD5 و SHA1 به منظور تست دانلود کامل و صحیح فایلها
- قابلیت مقایسه فایل دانلود شده با فایل روی سرور از لحاظ حجم و تاریخ
- و ...
پسورد: www.p30download.com
دانلود - 4.0 مگابایت
سایت سازنده
لینک منبع




نوشته شده در شنبه 86/10/1 ساعت ساعت 11:11 صبح
نويسنده : صمد دانلود
بهترین ابزار دانلود از سایت راپید شیر RapGet 1.28 + SSL Library

 

منبع: www.p30download.com


آپدیت شد! دانلود از سایت rapidshare.com فعال شد.

تقریباً سه سال پیش بود که برای اولین بار با سرویس اشتراک فایل سایت راپید شیر Rapidshare.de آشنا شدم. در آن زمان که تمامی سایت های فضای رایگان برای ارائه فضا احتیاج به ثبت نام و تائید ایمیل داشتند سرویس راپید شیر بعلت سهولت و سرعت درکاربرد یک سرویس استثانی محسوب میشد. کافی بود شما وارد سایت شوید و بدون نیاز به هیچ نوع ثبت نامی و تنها با زدن کلید [Browse] فایل مورد نظر را انتخاب کنید و آن را آپلود نمائید. در پایان کار دو عدد لینک یکی به منظور دانلود و دیگری برای پاک کردن فایل به شما داده میشد. به علت سادگی این عمل به One Click hosting معروف شد و تنها محدویتی که داشت این بود که برای دانلود با رفتن به لینک مربوطه ثانیه شمار فعال میشد و شما باید مدت 60 ثانیه صبر میکردید تا عمل دریافت فایل شروع شود و به طبع در طی این 60 ثانیه به تبلیغات درون سایت توجه میکردید! بالطبع بعلت این شیوه ی خاص فایل های آپلود شده را با نرم افزار های مدیریت دانلود نمیشد که دانلود کرد.


بتدریج با گسترش و افزایش سایت های دانلود و افزایش تقاضا به علت اینکه اغلب سایت ها با عدم فضا لازم برای ذخیره سازی اطلا عات مواجه بودند باعث شد که استفاده از سرویس Rapidshare افزایش پیدا کند، در اینجا بود که به سرعت سرویس های مشابه پا به عرصه حیات گذاشتند سرویس های معروف دیگری همچون Megaupload.com که در ابتدا با قابلیت های بهتری همچون آپلود فایل تا حجم 500 مگابایت عرضه شدند ولی خیلی زود این قابلیت ها را محدود کردند.
همانطور که استفاده از این سرویس ها با استقبال شدیدی مواجه شد تلاش برای رفع محدودیت هایی که این گونه سایت ها بر روی سرویس های خود اعمال میکردند نیز آغاز شد، مدیران سایت ها نیز به منظور جلوگیری از هدر رفتن منابع سیستم ها و کسب در آمد نیز هر روز بر امنیت سرویس های خود می افزودند و از روش های مختلفی چون اعمال محدودیت زمانی بر روی آی پی، ایجاد کوکی روی سیستم و در نهایت استفاده از کد امنیتی بهره گرفتند.

اما همچنان راه ها و ترفند های برای رفع محدودیت های این سایت ها وجود دارد. در اینجا قصد معرفی ابزاری را دارم که یکی از بهترین و کار آمدترین نرم افزار های کار با اینگونه سرویس ها میباشد. این نرم افزار توانایی دریافت فایل بیشتر از 65 سرور مختلف را دارد.که البته از همه مهمتر آنها سایت Rapidshare است که این ابزار هم نام خود را از همین سایت گرفته است RapGet نرم افزار ویژه دانلود از سرویس های فضای رایگان است. یکی از قابلیت های منحصر به فرد این نرم افزار که در هیچ یک از نرم افزار های مشابه نیست قابلیت باز شناختن Recognize کد های امنیتی است معمولاً در ابزارهای مشابه
مثلاً بدون نیاز به وارد شدن سایت راپید شیر کد امنیتی از سایت فراخوانی میشود و درون برنامه لود میشود و کاربر باید آن را تایپ کنید تا دریافت فایل شروع شود ولی این برنامه به صورت خود کار کد امنیتی را تشخیص میدهد و آن را ثبت و دریافت فایل را آغاز میکند. به عنوان مثال این برنامه کد های نظیر:

منبع: www.p30download.com

را به صورت خود کار شناسایی میکند و در سایت ثبت میکند.
البته این برنامه قادر به حذف محدودیت زمانی راپید شیر نمیباشد به عنوان مثال بعد از دانلود مثلاً 50 مگابایت شما بایت مدت زمانی در حدود 40 دقیقه صبر کنید. ولی در صورتی که یک ارتباط اینترنتی پیوسته مثل Adsl داشته باشید میتوانید لیستی از لینک های دانلود خود را در داخل برنامه اضافه کنید و همه کارها را به آن بسپارید تا یکی یکی فایل ها را دانلود کند. البته اگه اکانت راپید شیر نیز داشته باشید میتوانید با وارد کردن مشخصات آکانت خود درون برنامه، محدودیت زمانی را نیز حذف کنید. این برنامه قابلیت ذخیره پسورد فایل های دانلود شده و اضافه کردن توضیحات برای هر فایل را نیز دارد که در مواردی که تعداد فایل های دانلود زیاد میباشد و معمولاً سایت معرفی کننده و پسورد فایل فراموش میشود کمک بزرگی میکند. دریافت این برنامه را به دوستانی که هنوز طرز دانلود فایل از طریق راپید شیر را بلد نیستند پیشنهاد میکنم.

این برنامه محدودیت های راپید شیر را حذف نمیکند فقط روند دریافت فایل ها مخصوصاّ وقتی که تعداد آنها زیاد باشد را سریعتر میکند و همچنان مشکل عدم Resume یا دریافت ادامه فایل پس از قطع شدن وجود دارد ولی در صورتی که اکانت راپید شیر داشته باشید میتوانید از قابلیت Resume نیزبهره ببرید.

چون Rapidshare سرویس خود را به صورت رایگان عرضه میکند برای استفاده شما یا باید اکانت راپید شیر (هر ماه 9 یورو) را خریداری کنید و یا یک ارتباط پیوسته اینرتنتی داشته باشید تا بتوانید با برنامه مثل RapGet فایل های مورد نظر خود را دانلود کنید.

این برنامه علاوه بر سایت Rapidshare قابلیت دانلود از سایت های زیر را نیز دارا میباشد.
megaupload.com, rapidshare.com, sexuploader.com, mytempdir.com, slil.ru, sendspace.com, turboupload.com, speedshare.org, hyperupload.com, getfile.biz, depositfiles.com, webfile.ru, file2share.biz, rapidupload.com, yourfile.org, yourfilehost.com, filehd.com, mooload.com, scambia.com, filepost.ru, justupit.com, simpleupload.de, audiofind.ru, yourfilelink.com, files.to, savefile.com, filebest.ru, freefileupload.net, 4shared.com, netload.us, uploading.com, f-forge.com, ifolder.ru, oxyshare.com, filecloud.com, datenklo.net, zshare.net, filefactory.com, filespace.ru, badongo.net, easy-sharing.com, upload2.net, hemenpaylas.com, up-file.com, rapidshare.fr, uploadyourfiles.de, quickdump.com, megashares.com, box.net, takdata.com, bonpoo.com, share.am, recfile.com, speedyshare.com, free-transfer.de, paylas.com, come2store.com, ultrashare.de, rapidsafe.de, rapidshare.ru, filecache.de, shareua.com, up.spbland.ru, tinypic.com, imageshack.us


از ویژگی های این برنامه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- کاملاً رایگان
- حجم کم در حدود 270 کیلو بایت
- پشتیبانی از بیش از 65 سرور مختلف
- قابلیت چند دانلود به طور همزمان از سرور های مختلف
- پشتیبانی از 46 زبان دنیا از جمله فارسی


پسورد: www.p30download.com
دانلود - 280 کیلوبایت
دانلود - SSL کتابخانه - 1.02 مگابایت
لینک منبع





نوشته شده در شنبه 86/10/1 ساعت ساعت 11:9 صبح
نويسنده : صمد دانلود
بهترین نرم افزار مدیریت دانلود FlashGet 1.9.6 Final


منبع: www.p30download.com


توجه: بسیاری از کاربران پی سی دانلود پس از دانلود فایل ها در موقع Extract کردن فایل های فشرده با پیغام CRC Fail مواجه می شوند و گمان می کنند که پسورد وارد شده یعنی همان (www.p30download.com) اشتباه است. در صورتی که آنچه باعث به وجود آمدن این مشکل می شود دانلود ناقص فایل می باشد و در صورتی که فایل فشرده به صورت ناقص دانلود شده باشد حتی با درست وارد نمودن پسورد فایل از حالت فشرده خارج نمی شود، متاسفانه در این موارد تنها راه دانلود مجدد فایل می باشد! به کلیه کاربرانی که با این مشکل برخورد کردند توصیه می کنیم برای دانلود فایل ها از سرور پی سی دانلود نرم افزار Flash Get که ابزاری قدرتمند و در عین حال کاملاً رایگان است را به عنوان نرم افزار مدیریت دانلود خود انتخاب نموده و فایل ها را توسط این نرم افزار دانلود کنند تا با مشکل فوق مواجه نشوند.

Flash Get ، هدف از ساخت این برنامه افزایش سرعت دانلود و مدیریت قوی بر روی فایل های دانلود شده، بوده است این برنامه فایلها را به طور مجازی به چند قسمت تقسیم میکند و هر قسمت را جداگانه دانلود میکند، این عمل باعث افزایش سرعت تا 500? خواهد شد. توسط FlashGet میتوانید فایل های حجیم حتی تا چند گیگابایت را به راحتی دانلود کنید، کلاً برنامه قوی هست و فایل مورد نظر شما را با تمام قدرت از روی سرور دانلود میکند، شاید با سایت هایی برخورد کرده اید که اجازه نمیدهند توسط برنامه های مدیریت از روی آنها فایل دانلود کنید اینجاست که FlashGet به کمک شما میاید، تقریباً در 60? موارد میتوانید با FlashGet این گونه فایل ها را دانلود کنید. FlashGet را میتوانید به گونه ای تنظیم کنید تا بعد از اتمام دانلود، ارتباط اینترنتی را قطع کند و یا اگر خواستید کامپیوتر را نیز خاموش کند، این دو قابلیت از ابتکارات این برنامه بود، که بعدها برنامه های دیگر هم این قابلیت را به خود افزودند.

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار FlashGet 1.9.6 Final:
- استفاده بسیار ناچیز از منابع سیستم از جمله Ram و CPU
- اسکن File های دانلود شده به وسیله آنتی ویروسی
- افزایش سرعت دانلود از 6 تا 10 برابر به وسیله تکنیک MHT یا Multi-server Hyper-threading
- استفاده از تکنیک های (UDCT, Ultra Disk Cache Tech) برای محافظت از هارد دیسک و جلوگیری از خراب شدن File های دانلود شده
- پشتیبانی از پروتکل های مختلف از جمله : RSTP، MMS، BT، FTP، HTTP 
- دسته بندی خودکار File های دانلود شده برای دسترسی سریعتر کاربران به آنها
- جستجو برای پیدا کردن سریع ترین لینک دانلود
- قابلیت زمان بندی برای شروع و پایان دانلود ها
- قابلیت قطع اتصال  از اینترنت و یا خاموش کردن کامپیوتر پس از اتمام دانلود
- پشتیبانی از اکثر مرورگرهای رایج از جمله : Netcape ، Opera ، Internet Explorer و ...
- قابلیت تعیین محدوده سرعت دانلود به صورت دستی ، مناسب برای دانلود File ها و وب گردی به صورت همزمان
- پشتیبانی از انواع Proxy Server ها
- نظارت حافظه ی کلیپ بورد برای دریافت خودکار لینک های دانلود
- نوار ابزار جستجو فایل
- قابلیت دانلود File های Torrent
- پشتیبانی از eMule/ed2k
- قابلیت شناسایی کوکی های سایت Rapidshare و دانلود از طریق اکانت پرمیوم شخص
- پشتیبانی از ویندوز ویستا 
- پشتیبانی از 20 زبان زنده دنیا
- رایگان ، پاک و عاری از هرگونه برنامه ی جاسوسی و مخرب
- و ...


دانلود - 4.43 مگابایت 
لینک منبع




نوشته شده در شنبه 86/10/1 ساعت ساعت 11:1 صبح